НУШ. Способи пізнання. Тема місяця. «Факти і здогадки». 2 клас. Предмет «Я досліджую світ». Урок 1. Які факти «приховує» фотографія? Дітки принесли до школи цікаві світлини. Вчитель каже: «Розгляньте фотографії та висловіть власні здогадки про те, які факти приховує кожна з них. Доповніть свої здогадки такою інформацією: -яка саме подія зображена на фото; -хто зображений; -чим запам’ ятався цей момент; -про що ти думаєш, коли дивишся на цю світлину". Разом з вчителем другокласники зробили колаж з улюблених фото(з родинного альбому). Урок 2. Проведення дослідження ґрунту і перевірка своїх здогадок. Досл і д 1. Укинь грудочку ґрунту в склянку з водою. Що ти побачив/побачила? Про що це свідчить? Досл і д 2. Поклади грудочку ґрунту на білий аркуш. Розітри її і роздивись ґрунт під лупою. Що ти побачиш? Висновки. У ґрунті знаходяться: повітря, вода, глина, пісок, рештки рослин, мінеральні речовини. Догляд
Популярні дописи з цього блогу
Тиждень 14. Таємниці космосу. Протягом тижня на уроках дітки вивчали: "Що можна побачити в космосі?", "Чи може день наздогнати ніч?", "Чи можливе на Землі життя без Сонця?", "Як я уявляю інші планети?". Учні переглянули фрагмент мультфільму "Фіксики. Глобус" (2 сезон, 68 серія). Здобувачі освіти, вивчаючи тему "Що таке Сонце?", засвоїли, що Сонце-зоря, велетенська розжарена куля з газів, воно дає тепло і світло. Дітки вивчили назви планет Сонячної системи, використовуючи малюнки та нові слова до цієї теми. Ми знаємо, що Меркурій-найменший і найшвидше рухається, Венера-найгарячіша планета, тільки на Землі існує життя, Марс-червона планета від ржавіючого заліза на ньому, Юпітер-найбільший, Сатурн має яскраві кільця, Уран-синя холодна планета, Нептун-найвіддаленіший від Сонця, тому найхолодніший. Школярі знають, що Земля-особлива планета, тому що на ній існує життя. Хоча ми цьог
Тиждень 23-ій. Професії. Предмет «Я досліджую світ». Які бувають професії? Ким працюють мої батьки? Щоденні 5. У класі функціонує стіна слів. Робота зі словами. Здобувачі освіти вивчали, які бувають професії, з`ясовували значення незрозумілих слів. Встановлювали відповідність між малюнком та назвою професії. Вивчали вірші «Професії від «А» до «Я». Робота в парах «Склади пазли за відповідною професією». Загадки про татусеві професії. Загадки про мамині професії. Індивідуальна робота. Завдання. Зафарбуй клітинки за стрілочками, прочитай слово та впиши у порожні клітинки під таблицею назву професії. Цілий тиждень учні 1-3 класів працювали над створенням лепбуку «Професії». Вони виготовляли та вирізували кишеньки для тематичного тижня, наповнювали їх відповідним матеріалом, створеним на уроках.
Коментарі
Дописати коментар