Міжнародний жіночий день: історія свята 8 березня

       Вважається, що Міжнародний жіночий день 8 березня був придуманий Кларою Цеткін на великій жіночій зустрічі, організованій Соціалістичним Інтернаціоналом в Копенгагені 1910 року. Понад 100 учасників із 17 -ти країн світу вирішили щороку в березні відзначати Мжнародний жіночий день-день солідарності жінок у боротьбі за повні політичні, економічні та соціальні права.
      До цього першого весняного свята здобувачі освіти 1-3 класів виготовили вітальні листівки та сувеніри для своїх мам, бабусь та сестер.



Слова вдячності мамі від учениці 3 класу

        Мила, люба, дорога матусю! Сьогодні день, коли мені б хотілося нагадати тобі про те, що ти найкраща, найгарніша, найважливіша людина для мене. Спасибі величезне за все, чому ти мене навчила. За все, що подарувала і показала в житті. Вітаю тебе з 8 березня, ріднесенька моя. Будь такою ж красивою жінкою, такою ж доброю людиною і такою ж гарною мамою. Цей невеличкий сувенір я виготовили для тебе власноруч. Зі святом тебе!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу