Реалізація Концепції "Нова українська школа"

Тематичний тиждень модельної навчальної програми «Моя родина».

Протягом тематичного тижня дітки закріпили знання про сім`ю та її членів, про те, що в родині всі люблять одне одного, піклуються одне про одного і допомагають одне одному, виховувалася любов та повага до членів своєї родини. 
Фрагменти уроків із тематичного дня. 
-  Отже, тема уроку: «МОЯ РОДИНА».  Сьогодні на уроці ми поговоримо про сімʼю, склад сімї, дізнаємось про значення сімʼї, будемо вчитися підтримувати стосунки між членами родини. Зясуємо, що кожен з нас може зробити для того, щоб члени нашої сім’ї були щасливі.
Пальчикова гра «Моя сімя» (визначення складу своєї сімї)
-  Сім’я схожа на руку з пальчиками, де кожен пальчик – гарний, вправний, потрібний.
-  Діти, зараз пропоную вивчити лічилку. Після чого відтворити її зміст відповідними рухами при цьому одягаючи на пальчики членів своєї сім’ї.

Лічилка «Моя сім`я»
Ось цей пальчик – мій дідусь.
Ось цей пальчик – бабця.
Ось цей пальчик – мій татусь.
Ось цей пальчик – мамця.
Ось цей пальчик – мій братусь.
Ось цей пальчик – сестриця.
А цей пальчик буду Я.
От і вся моя сім’я!



Разом пальчики виконують будь-яку роботу. Так само і в дружній сім'ї будь-які труднощі здолати під силу, бо всі в ній турбуються одне про одного, допомагають одне одному, а головне – люблять і поважають одне одного.

Дидактична гра «Чарівний кошик». Робота в групах.
Вчитель говорить: "В кошику знаходяться частини прислів’їв. Вам потрібно їх скласти та пояснити як ви їх розумієте. Щоб вам було легше, будете працювати групами. Раз, два, три – роботу в групах почали."




- Складені вами прислів’я ще раз підтверджують, що хороша сім’я – це найбільше щастя на землі. І в тій сім’ї лад, де всі люблять одне одного, поважають одне одного, турбуються про всіх членів своєї родини.


 Індивідуальна робота. Читання деформованого тексту з малюнками для 1 класу. Текст «Дружна родина». Завдання. Прочитай текст та пригадай, які ще ігри для дівчат та хлопчиків ти знаєш? Розкажи про свої улюблені іграшки.



ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
  Прийом «Кубик Блума»
-  На гранях кубика записано 6 запитань. Діти по черзі кидають кубик і дають відповідь на запитання Блума. Запитання про родину. 

ПРИДУМАЙ чим ти корисний для своєї сім`ї?


НАЗВИ членів своєї родини та як їх звати?


ПОЯСНИ чим сім`я відрізняється від родини?


ЧОМУ для тебе важлива твоя сім`я?


          ПОДІЛИСЬ, які традиції притаманні для твоєї родини?
          ЗАПРОПОНУЙ правила життя своєї родини?


Висновок вчителя
 Родина – це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас – наша шкільна родина, і весь український народ – всенародна родина. Пишайтесь своїм родом, своєю родиною, рідним краєм. Зберігайте славні родинні традиції, пам’ятайте про своїх славних прадідів - засновників роду. Хай буде щасливою та здоровою кожна сім’я.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу