Тематичний тиждень модельної навчальної програми «Літня мозаїка»
    Протягом тематичного тижня розширювалися знання дітей про літо, формувався досвід взаємодії дитини з природою, першокласники вчилися складати прислів`я про літо, відгадували загадки про літо, розглядалися основні правила безпеки дітей під час відпочинку, виховувалося дбайливе ставлення та любов до природи.

Деформовані тексти з української мови "Допоможи Незнайку прочитати"


         Психологічна вправа "Паркан думок". Метою цієї вправи є виявлення думок у дітей про події в Новій українській школі, формування навичок конструктивного спілкування, зняття напруження, самовираження. Дітки пишуть все, про що "співає та кричить" душа. "Паркан" розділений на 3 частини: Мої враження. Мої побажання. Мої запитання.


Колективна робота в групі. Вивчення пам`ятки щодо забезпечення особистої безпеки дітей влітку.


Інтерактивна вправа "Складаємо прислів`я про літо".
1. Бджоли раді цвіту, а люди- літу.
2. У липні на полі густо, а в коморі пусто.
3. Прийшов липень до хати-нема коли спочивати.
4. У червні ворота підпиратимеш, то взимку голодний дрижатимеш.
5. Як у серпні дбаємо, так зимою маємо.
6. Літо зиму годує.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу