27-ий тиждень модельної навчальної програми « Світ рослин».

Предмет «Я досліджую світ».

Тема уроку. Які рослини називають дикорослими, а які культурними?
Інтерактивна вправа «Я досліджую дикорослі та культурні рослини».




Тема уроку. Чи бувають рідкісні рослини? Чому потрібно охороняти рослини?

Навчальна екскурсія «Перші весняні квіти» зі здобувачами освіти 1-3 класів. На шкільній ділянці здобувачі освіти досліджували  рідкісний кущ, який росте у їхньому селі Загорб, а саме: вовчі ягоди пахучі, який зараз зацвів рожевим кольором, спостерігали за вічнозеленим кущем самшиту та барвінком.




Також у шкільному саду дітки дослідили, як цвітуть  підсніжники, первоцвіт, білоцвіт весняний, проліска дволиста, ряст, медунка, анемона, гусяча цибулька, крокуси(шафран).







Робота з підручником «Я досліджую світ» для 1 класу . Автори І.О.Большакова, М.С.Пристінська, с.43.
Групова робота. Дітки вивчають у підручнику рідкісні рослини, які ростуть в Україні: підсніжник звичайний, латаття біле, лілія лісова, зозулині черевички. Дізнаються, що таке Червона книга України.
Робота в робочих зошитах з друкованою основою для 1 класу  «Я досліджую світ». Автори І.О.Большакова, М.С.Пристінська, с.37.
Самостійна робота.  Завдання 1. З`єднай рослини і предмети. Поясни свою думку. Розфарбуй рідкісні рослини.
Робота в парах.  Завдання 2. Розглянь і розфарбуй знаки. Розкажи, як зберегти рослини.



Евристична бесіда про калину. Навчатися з Бровком та Мурчиком весело і цікаво. Учні записують у Паспорт рослини все, що вони обговорили про цей кущ.






            Індивідуальна робота. Читання деформованого тексту з малюнками для 1 класу. Текст «Дерево». Завдання. Прочитай текст та знайди в тексті слова, що починаються зі звука [д]. Придумай свої слова, які б починались зі звука [д].



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу