27-ий тиждень модельної навчальної програми « Світ рослин».
Предмет «Я досліджую світ».
Тема уроку. Які рослини називають дикорослими, а
які культурними?
Інтерактивна вправа «Я досліджую дикорослі та
культурні рослини».
Тема уроку. Чи бувають рідкісні рослини? Чому потрібно охороняти рослини?
Навчальна екскурсія «Перші весняні квіти» зі здобувачами освіти 1-3 класів. На шкільній ділянці
здобувачі освіти досліджували рідкісний
кущ, який росте у їхньому селі Загорб, а саме: вовчі ягоди пахучі, який зараз
зацвів рожевим кольором, спостерігали за вічнозеленим кущем самшиту та
барвінком.
Також у шкільному саду дітки дослідили, як цвітуть підсніжники, первоцвіт, білоцвіт весняний,
проліска дволиста, ряст, медунка, анемона, гусяча цибулька, крокуси(шафран).
Робота з підручником «Я досліджую світ» для 1 класу . Автори І.О.Большакова,
М.С.Пристінська, с.43.
Групова робота. Дітки вивчають у підручнику рідкісні
рослини, які ростуть в Україні: підсніжник звичайний, латаття біле, лілія
лісова, зозулині черевички. Дізнаються, що таке Червона книга України.
Робота в робочих зошитах з друкованою основою для 1 класу «Я досліджую світ». Автори І.О.Большакова,
М.С.Пристінська, с.37.
Самостійна робота. Завдання 1. З`єднай рослини і предмети. Поясни
свою думку. Розфарбуй рідкісні рослини.
Робота в парах. Завдання 2. Розглянь і розфарбуй знаки.
Розкажи, як зберегти рослини.
Евристична бесіда про калину. Навчатися з Бровком та
Мурчиком весело і цікаво. Учні записують у Паспорт рослини все, що вони
обговорили про цей кущ.
Індивідуальна робота. Читання деформованого тексту з малюнками для 1 класу. Текст «Дерево».
Завдання. Прочитай текст та знайди в тексті слова, що починаються зі звука [д].
Придумай свої слова, які б починались зі звука [д].
Коментарі
Дописати коментар