29-ий тиждень модельної навчальної програми «Веселка»
Протягом навчального тижня у дітей формувалося уміння сприймати, розрізняти
й аналізувати кольори; розвивалася дрібна моторика рук під час виготовлення
поробок, стимулювався розвиток допитливості; виховувалося естетичне сприйняття
навколишнього світу; забезпечувалася доброзичлива атмосфера у класі. Протягом
тижня здобувачі освіти вивчили порядок кольорів веселки за допомогою промовок .
Методична система «Щоденні 5». Читання разом з другом(Читання для когось).
Учитель об`єднує дітей у пари. Дітки читають вірші та оповідання про
веселку. Здобувачі освіти прочитали вірш Олександра Олеся «Райдуга», Книжку із
серії «Нова школа». Назва: «Я читаю і складаю тексти», а саме текст «Моя історія
про веселку» та оповідання із серії «Веселка».
Завдання
для роботи над усвідомленням прочитаного.
Коли з`являється веселка? Назви кольори веселки послідовно. Скільки
кольорів всього? Який колір найбільше тобі подобається?
Предмет «Мистецтво».
Тема уроку.
Веселковий дивограй.
Групова робота. Завдання.
Створи малюнок з веселкою (акварель). Передай радісний настрій за допомогою
основних і похідних кольорів. Знайди кольори
у своєму одязі, іграшках та в інших речах, що тебе оточують.
у своєму одязі, іграшках та в інших речах, що тебе оточують.
Предмет «Я досліджую світ»(технологічна освітня галузь).
Індивідуальна робота. Поробка «Райдуга»(палички з-під морозива+вата)
Коментарі
Дописати коментар