29-ий тиждень модельної навчальної програми «Веселка»

Протягом навчального тижня у дітей формувалося уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивалася дрібна моторика рук під час виготовлення поробок, стимулювався розвиток допитливості; виховувалося естетичне сприйняття навколишнього світу; забезпечувалася доброзичлива атмосфера у класі. Протягом тижня здобувачі освіти вивчили порядок кольорів веселки за допомогою промовок .
Методична система «Щоденні 5».  Читання разом з другом(Читання для когось).
Учитель об`єднує дітей у пари. Дітки читають вірші та оповідання про веселку. Здобувачі освіти прочитали вірш Олександра Олеся «Райдуга», Книжку із серії «Нова школа». Назва: «Я читаю і складаю тексти», а саме текст «Моя історія про веселку» та оповідання із серії «Веселка».











 Завдання для роботи над усвідомленням прочитаного.  Коли з`являється веселка? Назви кольори веселки послідовно. Скільки кольорів всього? Який колір найбільше тобі подобається?

Предмет «Мистецтво».
 Тема уроку. Веселковий дивограй.
Групова робота. Завдання. Створи малюнок з веселкою (акварель). Передай радісний настрій за допомогою основних і похідних кольорів. Знайди кольори 
 у своєму одязі, іграшках та в інших речах, що тебе оточують.






Предмет «Я досліджую світ»(технологічна освітня галузь).
Індивідуальна робота. Поробка «Райдуга»(палички з-під морозива+вата)





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу