Нова українська школа в дії

28-ий тиждень модельної навчальної програми

 « Світ тварин»

Предмет «Я досліджую світ».

Тема уроку. Хто такі тварини?  Мій домашній улюбленець. Чому треба берегти тварин?
 Методична система «Щоденні 5».  Письмо для себе.  Вчитель дає тему для щоденника вражень «Моя улюблена тваринка». Дітки самостійно працюють у щоденниках вражень.





             Робота зі словами. У класі на дошці розміщена Стіна слів. Першокласники вивчають будову птаха, а також розглядають птахів. Деяких вони вже бачили у своїй місцевості, а з іншими - ознайомилися.
            Інтерактивна вправа «Я досліджую тварин». На уроці дітки ознайомилися із прекрасним світом тварин. Здобувачі освіти досліджували, що представники нашої фауни поділяються на: Комахи; Риби; Птахи; Звірі(Ссавці).  А також вони вивчили, що тварини ще складаються з таких розділів, як: Павукоподібні; Молюски; Рептилії; Плазуни; Земноводні; Черви та інші.





Групова робота. Школярі 1-3 класів закріпили свої знання про Червону книгу. Вони знають, що це документ про стан рослин і тварин, які перебувають під загрозою зникнення. Здобувачі освіти вивчили тварини Червоної книги України, отримали інформацію про зникаючі види тварин, дізналися про природоохоронні заповідники.





Самостійна робота. (І варіант). Завдання з української мови  про тварин.
Завдання 1. Запишіть назву тварин.
Завдання 2. Поділіть слова рискою на склади.
            Завдання 3. Складіть слова за першими складами малюнків та запишіть їх. Усно складіть речення з цими словами.
             















Самостійна робота. (ІІ варіант). Завдання з української мови  про тварин.
Завдання 1. Допишіть букви, щоб утворилось слово.
Завдання 2. Складіть речення з окремих слів. Запишіть.
Завдання 3. Доповніть речення. Хто як говорить із поданих тварин?





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу